packning

Nu är det bara en dag kvar kan man säga. Sen åker man till kreta :D..
Idag blev de jobb från 6-12. Världens lugnaste dag, på dessa 5 timmar hann vi med 4 fika pauser. Hahaha, det är bra gjort de. Det innebär att det absolut inte finns något att göra. Var ungefär bara 100 gäster idag. Vilket är en stor skillnad från de 400 gäster som det har varit nästan hela sommarn. Man har blivit van att stressa sönder och alltid ha något att göra. Till att inte göra något, haha. Fast de är ju ganska skönt ändå. Men lite jobbigt att bara stå och inte göra något. Men till veckan så börjar luncherna så då blir de lite mer att göra. Dock är jag ju inte hemma till veckan;P Men de blir väl jobb när jag kommer hem.

Aja, åter till dagen. Efter jobbet åkte jag hem och tog en snabbdusch sen ner till stan igen. Mötte upp Emelie och gick runt på stan och handlade lite nödvändiga saker. Sedan kom Sanna ner så då gick vi upp till forex och växlade pengar. Gick och köpte en undervattenkamera. Sanna åkte vidare till birsta och jag och Emelie gick till donken och käkade mat. Efter ett tag hämtade pappa upp mig så for vi till mammas jobb och hämtade henne. Åkte till brista för att handla lite saker på apoteket och så.
Åkte sedan hem för att tvätta packa. Har kommit en bit med de nu, men har konstaterat att jag har allt för mycket med mig redan nu. Så nu har jag gett upp. Packar resten imorgon om jag orkar.. Blir iaf att sova ut imorgon. Den som väcker mig tidigt kommer de blir synd om. Tror jag stänger av telefon, och drar ut hemtelefon :P De blir nog bra de.

Tänkte slå av den här snart och sova lite. Så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0