telefonkö

Hallåhallå!

Sitter här och väntar i telefon på att få komma fram till afm. Låg på plats 60 när jag ringde. Nu ligger jag på 30, men det går framåt. Skrev ju in mig i mitten av juni efter studenten. Då hade jag inget jobb. Men nu jobbar jag ju så måste ringa och meddela de. Sen skulle jag egentligen gå på en jobbmässa om fjälljobb i augusti. Men det prickar in så bra, samma dag som jag landar i svergie efter kreta. Hade varit bra om jag hade kunnat gå. Vore askul om man kunde få ett sådant jobb. Men om jag inte har jobb nu i höst så ska jag höra för mig själv och se om de går att fixa ändå.

Nu ligger jag på plats 15. Lite snabbare skulle de ju kunna gå;P

Ska iaf jobba fredag, lördag och söndag. Sen blir det nog jobb hela nästa vecka. Kanske ledig en dag eller så. Beror på om jag vill vara ledig någon dag. Men eftersom jag åker bort näst,nästa vecka kan de vara bra att jobba hela nästa vecka och vara ledig veckan jag åker. Vi åker på torsdag så då kan jag fixa allt som behövs den veckan. Kan ju visserligen jobba åtminstonde måndag och tisdag. Men ja, vi får se hur de blir. Om jag stannar kvar i stockholm efter jag kommer hem så får jag ju mer pengar till de;P

Precis när jag hade skrivit klart de kom jag fram. Så nu har jag pratat med dom. Blev kallad till möte den 16e så ska gå på de ändå.

Jaja, ska väl göra något vettigt nu. Kanske duscha om jag orkar, annars får de bli senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0