kreta resan


Japp, då var hemma igen efter denna resa. Åkte på torsdag morgon ner till arlanda där vi tillbringade många timmar på. Drygt var det. Men äntligen blev kl 5 och vi lyfte. Kom till kreta vid 10 tiden på kvällen. Åkte till hotellet och lämnade alla saker sen gick vi ner till stan..? Köpte lite frukost och gick upp igen och sov tror jag. Dan därpå vaknade man utvilad och gick ut till poolen. Vi hade bästa läget till poolen. Bara klev ut ur fönstret så hade man poolen där. Tror jag aldrig använda den "riktiga" vägen till poolen ;P. Så där låg vi och sola och bada hela dan. Gick ut och käkade senare på kvällen. Efter det tog vi en sväng ut för att se vad det erbjöds på krogarna. Gick till ett ställe först men det kostade 70kr för att gå in så vi sket i det. Och gick till eclipse ist. Tog en drink nere och gick sedan upp för att dansa lite. Gick hem ganska tidigt för alla var ganska trött.

Samma visa på lördagen, gick ut till poolen och låg där hela dan. Träffade på två norska tjejer som också bodde på hotellet. Dom fråga lite om hur det var här och så. Så Emelie bjöd in dom till oss för att förfesta på kvällen. Så gick och käkade på kvällen och gick sedan upp till hotellet igen.. Mördar backa upp alltså!! haha.. Satt iaf där ett tag, spelade lite drickspel och så. Gick sedan ner till eclipse igen där det gick utför för alla tror jag. Mest för Emelie ;). Men hade jätte kul den kvällen :) Gick hem med Trine och Ace för Emelie och Sanna ville stanna kvar ett tag. Så vi tog ett nattbad när vi kom hem. Gick sedan och la mig. Resten blir historia, eller så får ni läsa på Emelies blogg om hon vill berätta:P..

Alltså jag orkar inte skriva vad vi gjorde varje dag. På dagarna låg vi vid poolen sedan på kvällen gick vi ut och käkade. Gick ut eller bara tog det lugnt på hotellet.

Men det var en skön vecka med mycket värme och vatteeen!! Men nu är det skönt att vara hemma. Tillbaka till sin egna säng och familjen :) haha.
Justja, det blev sthlm för mig och Emelie efter vi kom hem. Så vi gick runt där och virra runt i stor staden. Gick vilse ganska många gånger vill jag säga. Inte kul!! Men hemma oskadd är jag iaf. Förutom att jag trodde jag skulle drunkna när vi badade i havet en dag. Och flasha gjorde jag. Inte heller så speciellt kul.

Men nu blir det att återgå till verkligenheten med jobb och andra saker. Ska ringa till jobbet imorgon och säga att jag är hemma och vill jobba :Dhaha. Så det är väl de som kommer hända framöver. Plugga teori ska jag också göra. Nu fan ska jag ta tag i det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0