jobb, kreta, sthlm

Hallå!

Då var ännu en vecka slut. Som har bestått av lite ledighet och jobb. Inget märkvärdigt sådär. Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills jag åker till kreta :D..
Är ledig nu fyra dagar. Sen jobbar jag fre, lör, sön, mån och tisdag. Sen på torsdag bär det av till kreta. Så nu när jag är ledig lite blir det stan och leta lite kläder och sånt som är nödvändigt att ta med på resan.

Är sjukt peppad för att åka. Räknar dagar typ;P.. Dock vill jag inte kliva upp kl 4 på torsdagmorgon, eller natt snarare. Men sånt får man väl ta. Tåget går då ner till sthlm. Kommer dit vid 8 tiden och planet går inte förrns kl 5 på dan. Men vi ska nog kunna fördriva tiden på arlanda. Lär nog ta en tag att hitta runt där först. Anländer i kreta någon gång vid 11 tiden skulle jag tro. Blir väl att checka läget då. Kommer nog vara ganska trött. Är där iaf en vecka så åker hem igen på torsdagen. Sen om jag får som jag vill blir det nog att vi stannar i sthlm en eller två dagar. Nu hoppas jag bara på att vi hittar ett billigt boende så Emelie vill stanna med mig;P Annars får vi se hur det blir. Kanske tvingar dit systern min. Hon slutar faktiskt jobba precis när jag kommer hem så hon kan komma ner då tycker jag;) haha.

Kommentarer
Postat av: sis'

haha, jaså det tycker du ? ;P fan, borde du inte vara typ mättad efter en vecka på kreta? stockholm hinner ju du med en annan gång ..

2010-08-08 @ 21:21:47
Postat av: m

men när man redan är där kan man ju lika gärna stanna.. Så smart!!!

2010-08-09 @ 12:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0