personalfest



Hallå!

Hade det galet roligt på personalfesten igår. Jobbar med så härliga människor :). Kvällen började med förfest hos Anna i stan. Gick upp till Aveny där dom flesta redan var. Så satt oss ner och Jerry(chef) höll ett litet tal. Sen tryckte vi i oss massa julmat. Jag som inte gillar julmat åt kyckling ist ;P. Lite efterrätt på de sen var alla lagomt mätta. Lite snapsvisor och annat skoj blev det under middagen. Efter det blev de buzz. Vilket jag är urdålig på så försökte hålla mig på sidan :P.. Resten av kvällen bestog av att dricka. Haha.. Alla blev bara fullare och fullare och jag försökte ta det lugnt. Kanske inte lyckades helt, men bättre än dom andra :P. Och så tog jag första vurpan där inne. Men jag lägger allt på Elin som skulle snurra runt mig. Och sen låg jag där, haha. Lite små kul. Försöker inbilla mig att de inte alls var pinsamt och ingen såg. Men så var inte fallet :P..
Vid 2 tiden åkte jag hem när alla drog ner till memento. Fick mig typ 5 timmar sömn, vilket behövdes. Fast jag var jävligt seg idag på jobbet. Lite bakis kanske, fast mest trött och seg. Haha, roligaste var att se chefen bakis idag.. haha..

Men nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen snart om jag orkar kliva upp ur sängen.. Ikväll blir det dragons vs LF. Ska bli spännande och kul :) Känns som evigheter sen sist jag gick på en match.

Kommentarer
Postat av: S

VÄLDIGT DÖTT HÄR.

2011-02-03 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0