gårdagen..


Hallåhallå!

I fredags jobbade jag hela långa dan. Var något slut mot kvällen när man hade jobbat ca 16timmar. Så det var skönt att komma hem och bara slänga sig ner i sängen. Igår var det sista julbordet på jobbet. Lite tråkigt faktiskt, har varit kul att jobba på dom. Men aja, slutade efter 10 någon gång. Fixade mig lite snabbt på jobbet sen drog jag och mötte upp Alex och Marcus på gamla harbit. Vilket jag aldrig minns vad det heter nu:P Satt där ett tag sen drog vi bort till stads. Efter ett tag kom Sandra, Emelie och hennes kille. Det stängde 2 så jag hängde med Alex och Marcus till Allstar vilket jag ångrar;P Var där typ 20 min sen drog vi till kebab city och käkade lite. Åkte sedan hem. Blev en ganska skön kväll med mycket spring hit och dit;P..

Nu ska jag hoppa in i duschen sen göra mig klar för personalfest. Ska förfesta med några från jobbet innan så bäst att jag börjar göra mig klar nu.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0