15/2-10

Hej!

Drog till skolan kl 10 idag och började med gympa. Där vi träna på dansen till guldtrofén. Riktigt nice än så länge;P Efter gympan drog vi och käka på åvik. Efter de gick jag, Emelie och Sanna till hedbergska för att ja och Sanna skulle anmäla oss till prövning. Och där rök en hundring, jävla skit:P Har väl mig själv och skylla, men får ju ändå tillbaka den sen;P.. Aja. Efter skulle jag och emelie åka till birsta. Så sanna följde med också så då fick vi skjuts av henne :) Gick runt lite och kolla. Köpte lite smink och nya sminkpenslar. Sen for jag och emelie till hennes mamma så att emelie fick låna bilen.
Åkte och käka på frasses och sen skjutsa emelie mig till katrinelund. Tränade barnen, gick väl bra;) Kom en ny tjej idag så de var lite roligt:) Och nu sitter jag här som vanligt. Är sjukt trött nu, och plugga orkar jag verkligen inte. Bör göra de eftersom jag har prov imorgon. Men jag får skjuta lite på de;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0