18/2-10

Hallå!

Sitter här nu och inte gör något alls som vanligt. Blir så när man inte hittar på något bättre att göra;P

Har i allafall varit ledig idag. Grymt skönt att få sova ut :) Vakna nån gång vid 11 skulle jag tror. Käka lite frukost sen hamna jag vid datorn, oj så ovanligt;o Kollade lite på olika serier sådär. Sen vid 4 tiden åkte jag med pappa som skulle hämta mamma. Sen släppte dom av mig på balders. Tränade barnen en timma sen åkte jag hem och käka. Efter de kom emelie och hämta mig så åkte vi ner till ego och solade. Men självklart tar dom inte kort så fick gå till ok och ta ut pengar. For hem sen och duschade och kollade på real world DC.

Så nu funderar jag på om jag ska ta och lägga mig kanske. Börjar ändå kl9 imorgon så ingen sovmorgon får man;P
Och imorgon blir de skola då till 11 tiden. Sen på kvällen blir det basket :D Skulle tydligen vara något speciellt där då. Mange myt skulle i allafall spela;o haha aja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0