Helg

Hallå! Nu sitter man här igen. Vid sin älskade dator. Vad skulle man göra utan den alltså? Haha.

Helg nu i allafall, skönt. Hade skola igår i en timma bara. Drog och käka efter de på åvik. Sen for jag hem och gjorde inget speciellt. Sen på kvällen drog jag till Emelie. Tanken var att vi skulle ha Saw marathon. Men de sket sig så vi såg bara på Saw 6, fattade nada där i början för att jag hade glömt allt i 5an. Men sen mot slutet fatta ja allt. Och de var nog den sista filmen dom gör. Om dom inte kommer på nått helt nytt:P Efter de slog vi på Flickan som lekte med elden. Men när halva filmen hade gått så la den av. Något fel med filmen. Lika bra de, blev så rastlös av att kolla på film ;P Gick hem någon gång efter 12, Emelie var snäll och gick med mig en bit hem så jag slapp gå själv;) Gick och la mig direktnär jag kom hem, var så trött då så jag somna ganska snabbt;P

Och idag har jag inte gjort något alls. Orkade inte ställa mig i duschen så jag blev hemma istället.. Hahaha, bra lat jag är;P Sen får jag se vad som händer ikväll. En dusch står iallafall på schemat. Lär väl bli film ikväll med, orkar inget annat;P


David Guetta featuring Kid Cudi - Memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0