Maskinen 27/2

Hej!

Igår blev de utgång. Maskinen stod ju på schemat :) Började med förfest hos Emelie med lite folk. Satt mest och skratta åt Sanna & Caroline när dom sjöng singstar, Haha.. Kände att jag inte var alls pepp på förfesten. Hade bara ont i huvudet och var trött. Och så är jag så jädra less på alkohol så jag tror jag ska bli nykterist ;P.. Aja..
Dom flesta drog någon gång innan elva. Så jag och Emelie tänkte vara kvar ett litet tag till. Sen när jag var påväg att sätta på mig skorna så kom Filip och Tomas tillbaka. Så vi stanna där lite till. Klockan var väl kvart över elva när vi drog in till stan. Kommer dit och är värsta kön där. Men gick ganska snabbt och smidigt. Förutom dom där störda fulla tjejerna som stog bakom oss. Blev fan nästan fight mellen Emelie och en av dom;P
Direkt när vi kom in gick vi till scen för att få bra plats men de var ganska mycket folk där. Så jag putta in Emelie mitt i gröten så att vi kom typ längst fram. Vilket var en jävligt dålig idé. Blev mosad som fan asså. Knuffad, knockad och armbågad lite här och var. Men sånt får man väl tåla. Och döövarmt blev de, var ingen idé att sminka sig egentligen. De försvann lika snabbt:Phaha
Tillslut blev de för jobbigt så vi var tvungen att lämna folkmassan. Så gick åt sidan och stog där och lyssna ist. Men dom var grymt bra. Fler sånna här bra event till Sundsvall tack :)

Efter dom hade spelat dog det typ. Emelie tappa energin, och jag blev bara less på slutet. Så gick till bussen vid halv tre. Fick då sitta och vänta i 45min men de var väl bättre än att sitta själv på stads. Var ju nästan omöjligt att hitta nån där.

Och idag mår jag prima eftersom jag inte drack något. Synd för dom andra säger jag bara. Går ju att ha lika kul utan alkohol. Det märkte vi ju i fredags när jag också var ut. Hade jätte kul även fast jag inte drack ett skit :D

Nu ska jag sova. Imorgon är det pulkarace och isskulptering som gäller :D Goo, HR07a & LP07!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0