Noliamässan

Hallå!

Idag så var det noliamässan. Så jag, Emelie och Sanna åkte dit vid nio tiden. Kommer dit och hoppas att vi kan pricka av oss så att vi kan gå en snabb sväng och sen fara hem. Men så blev de inte. Eftersom ingen av våra lärare var där. Så vi ringde och fråga när dom var påväg. Och då var klockan halv 10 och dom sa att dom precis hade åkt. Men nejdå, satt i typ 45min och väntade så vi ringde igen. Men då visade de sig att de inte ens hade åkt. Och att dom inte skulle komma förrens senare på dan. Kul, suttit och väntat ionödan. Så ist så gick vi ner och kollade runt lite på alla olika stånd. Tråkigt, men vad ja vad kan man göra;P Och de värsta av allt, Thomas di leva var där och sjung. Trodde jag skulle dö där ett tag. Vilket skämt alltså;Phaha.

Sen vid halv 12 gick vi och käka den vidriga maten. Sen for jag, Emelie och milla nån gång efter 12 tiden. Åkte då till birsta för att kolla på lite kläder. Men hitta inget som vanligt. Blev iaf en väska och en bh som kom hem med mig;P Sen for milla så jag och Emelie åkte till ica maxi för att handla lite till helgen. Sen åkte vi till Emelies pappa för hon skulle fixa med lite räkningar. Var där ett tag och sen åkte vi och käka på max. Så sen efter de skjutsa Emelie hem mig.

Nu gör jag inte så mycket, funderar om jag ska börja plugga lite. Fast vet inte om jag orkar, hmm. Nej, de får nog bli en annan gång. Sitter nog hellre och pumpar maskinen och peppar lite inför helgen. Ja, de lät mycket bättre :D

Maskinen om 4 dagar... YES :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

PEPPA!!!! :D

2010-02-24 @ 12:11:49
URL: http://ecsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0