Sjuuuk

Hej, mina få läsare :) haha.. Vad har ni för er? Själv sitter jag här och är typ döförkyld. Snyter mig varannan minut känns de som. Tär ju som fan på näsan alltså;P Annars är väl allt bra. Skolan fortsätter som den gör. Prov hit och dit. Klara iaf svenskan med ett halvt poäng över godkännt. Känns ju något bra med tanken på att jag inte plugga ett skit typ;P Och just nu sitter jag och pluggar till serveringsprovet jag har imorgon. Hatar serveringsboken för det står bara massa skit i den. Känns lite överdrivet om vi ska kunna alla detaljer till hur man trancherar en fågel, kalkon, anka, kött, skinka, kyckling, klyv- eller vårkyckling. Eeh, what? Och de var inte alla. Alltså vad tänkte dom? Sen är de ju kul att de enda vi har fått trancherat är kött. Kanske vore bra om man fick öva praktiskt på dom andra också.. Aja :P

Nu kom jag bort mig lite, som vanligt. Men ja, vad mer händer? ;o
Imorgon har jag servering. Men jag kan knappast servera med denna förkylning. Stå och ta beställning och snora? Känns ju väldigt mysigt. Så när blir väl att jag står i disken då. Efter restaurangen har vi provet sen slutar jag. Då blir det nog hem och duscha om jag hinner villsäga. Sen fara och träna barnen och efter de ner till sporthallen och kolla på Dragons vs 08sthlm. Får hoppas dom vinner nu, dom har förlorat dom senaste två matcherna nu tror jag.

Nu återgår jag till pluggandet så hörs vi nästa gång jag skriver;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0