29/01-10

Nu är det fredag vilket innebär helg :D Skönt!

Men min helg börjar inte bra. Mensvärk, gud så kul :) Hade så jädra ont imorse så jag sket i skolan och somna om igen. Skulle egentligen åkt till Sandra efter skolan och hjälpt henne med lucas när hon tvätta. Men så blev de inte. Och så skulle jag ha gått ut ikväll och firat therese som fyller 20 idag:) Grattis till henne :) Men jag orkar inte. Hatar att vara tjej. Ni killar har det så enkelt asså. Om ni bara anade hur ont man har. Haha, näe nu ska jag sluta prata om mensvärk. Alla killar blir väl rädd om man snackar om de;P haha.
Annars har de inte hänt så mycket. Blir nog en lugn helg. Ska spara mig tills maskinen kommer. Kommer bli köng :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Killar har det inte heller så lätt... typ svinjobbigt och veta vilken öl man ska välja till helgen :o

2010-01-31 @ 03:57:32
Postat av: malin

haha sant. Det måste vara grymt jobbigt för dom att välja vilken öl dom ska dricka;O

2010-01-31 @ 18:22:31
URL: http://mjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0