27/01-10

Eftersom mina två enda läsare ville att jag skulle uppdatera mer. Så bara för er ;) haha..

Nu är vi inne på 4e veckan på detta år. Redan februari nästa vecka, shit vad snabbt de går. Snart är det väl sommar också. Fast som det ser ut ute nu så lär de nog ta ett tag. Det är seriöst snöstorm ute. Idag när vi skulle gå från hvfoto till åkersvik för att käka lunch. Jag skämtar inte, hela jag var täckt med snö när vi kom fram. Kändes som min mössa hade ett 5cm tjock täcke på sig. Så man var något blöt när man kom in, och jag är ju så smart som väljer kappan en sådan dag?;O hmm, inte så smart. Den var blöt, kall och äcklig. Sen var det bara att trippa tillbaka mot stan igen. Hade drycker i två timmar sen blev de en snabbis på stan och sen for jag hem. Och självklart hade dom inte plogat på gården från bussen. Så de var bara att trampa ner i den säkert en halvmeter höga snön som gick till knänen. INTE KUL!!
Jag vägrar gå till skolan imorgon om de är värre än så här. Aldrig att jag går ut då;P

Japp, då har jag gnällt färdigt för idag ;D


Kommentarer
Postat av: sandra som är lite gladare nu

perfa, en början på bloggen ;)) fortsätt såhär!!

2010-01-28 @ 17:28:36
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0