31/1-10

Idag har de inte hänt så mycket. Som vanligt på söndagar.. Tog i allafall en tripp ut till birsta med familjen. Gick runt och kolla lite i affärerna. Men som fattig student känns det inte som någon idé att kolla på kläder ;/ Fick med mig ett par skor ändå. Mamma var snäll och pröjsa;) Blev ett par sommar skor. Var på rea så man är ju tvungen att passa på. Speciellt när de fanns i min storlek för en gång skull. Brukar aldrig göra de på rea skor. Men idag hade jag tur. Gick även in på ikea och kollade lite. Planerade lite saker som vi ska köpa till hallen. Blir nog super :)

Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt. Blir nog till att kolla på nån film. Har jätte många filmer nu som jag inte har sett. Så slår väl på nån av dom.
Och imorgon är det tillbaka till skolan. Gud så roligt!


uppdaterat:
Fick en request från sandra aka korven angående vad skorna kostade.. 150kr, de är ju som hittat :D

Skorna:

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaaa kom ihåg me rå

vilka finaaa :D:D: skriv vad dom kostade också :D:D:D:D sandra is nyfiken yaooo, älskar rea????!!!!!!!

2010-02-02 @ 17:33:12
Postat av: Andreas

Dom va grymma hurrudu! snygga :D

2010-02-02 @ 22:02:46
Postat av: aaaaaaaaaaaaaa men hur vet du vem de ääär dååå

fan va billigt och bra cp :D:D och det är inte sandra......... 8-)8-)8-)

2010-02-02 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0