fläckig panna..


Nu var det ett tag sen jag skrev. Det som har hänt sedan jag sist skrev är att jag har bränt mig i pannan och på näsan. Så nu flagnar jag, inte fint direkt. Lite fläckigt sådär, perfekt nu till gatufesten :) haha
Vad mer har hänt? Näe jag vet inte, förutom att jag dör utav denna värme. Vet inte hur jag ska klara mig i kreta. De är ju 30 grader här, och de lär vara minst 35 grader varmt där. Det blir en upplevelse helt enkelt ;P

Nu har gatufesten börjat också. Idag drog det igång. Visserligen händer det inte mycket under måndag och tisdag nu. Men på onsdag är det invigning. Sen enligt mig drar själva gatufesten igång. Då när alla artister är här. Tors, fre och lör spelar de. Dock bara skit artister. Men de får man väl leva med. Tur att jag har fått min tredagars biljett. Annars skulle jag nog överväga mycket innan jag köpte någon biljett. För dom ända jag kan tänka mig att se är Kent, the ark och hoffmeastro. Sen är det vara ren skit. Men egentligen är det roliga att umgås med vänner och sitta i öltälten. Speciellt i oscars där två backar läsk spelar. Där kommer jag befinna mig varje kväll :D..



Nu tänkte jag slå på en film och bara ta det lugnt. Egentligen skulle jag vilja sitta nere på stan nu och bara njuta av vädret. Men jag orkar inte göra något åt de, alla lär väl jobba ändå:P

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0