fuuuuck!!!



Vilket jävla skämt!! N*E*R*D ställde in. Kul, här går man och väntar ivrigt för att få se sin number one idol. Och så ställer gubbfanet in. Är så jädra besviken nu.. När kommer jag få se han nudå? Eller förresten, jag vill inte se han längre. Inte värt och gå och vänta för att få se han. Och sen att han ställer in igen. Nej tack!

haha, låter säkert fjantig nu eller nått. Men de skiter ja iii.. Alla vet hur de är att ha en idol som man så gärna vill se. Och när man väl ska få se den, så ställer den in. Inte okej!!


Nu blir det bio i stället. Från att åka och se nerd till att gå på bio på 5min är jävligt surt. Men jag vägrar att sitta här hemma och sura. Men jag kommer ändå vara bitter över det här säkert en vecka framöver. Om inte mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0