jobb, yran

Hej!

Har nygligen kommit hem från jobbet. Tog en dusch och nu sitter jag här. Blir nog att jag ligger i sängen resten av dan. Något annat orkar jag inte med, haha.
Nu blir det jobb ons, tors och fredag och sen efter jobbet på fredag bär det av till östersund för yran :D Åhh, min dröm ska bli sann. Jag ska se Nerd spela, jag ska få se Pharrell Williams, jag ska få dö lite av hans snygghet och bara allmänt njuta av att äntligen få se han :D Jag kommer nog aldrig bli mer lyckligare än vad jag kommer vara då. Det kommer blir så underbart :D..
Ska bara gå på fredan på yran, men de räcker mycket väl för mig. Måste vara lite snål på pengarna. Åker ju till kreta snart. Närmare sagt om 22 dagar åker jag, Emelie och Sanna. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag. Sen funderar jag på om jag ska stanna kvar i stockholm nån dag eller så när vi kommer tillbaka. Får se om Emelie också vill de;P

Nu; föna håret sen slå på Entourage :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0