lediga dagar och jobb

Hallå!


Har varit ledig mån, tis och onsdag så de har varit skönt. Måste ju få vila lite ja med. Speciellt efter denna galna jobbhelg. Varit kaos hela helgen. Haha, gillar extra mycket att på lördag blev det fyra timmar övertid. Fast de blir fint med lite extra pengar sen :)haha.. Så dom var snäll nog att låta mig vila lite :p haha.
Under dessa lediga dagar tog jag det bara lugnt. Blev en shopping tur på stan med mamma som avslutades med middag på Viktoria. Sen blev det minigolf en kväll, riktigt kul. Vi tjejer vann såklart ;)

Och nu är det jobb fyra dagar framöver. Idag, fre, lör och söndag. Idag var det 400 gäster. Men vi var 5st som jobba så kom därifrån strax efter 12 bara. Riktigt skönt. Så åkte hem och la mig i sängen. Sov bara ca 2 timmar i natt så var galet trött när jag kom hem. Blev att man somna vid fyra tiden och vaknade vid halv 7. Gjorde lite mat åt mig och nu sitter jag här. Ska nog kolla på tv nu så jag blir trött. Hoppas de blir mer sömn inatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0