jobbjobbjobb :)



Skrev nyss ett inlägg som jag sparade som utkast. Och där får det nog stanna. Är ganska less på vissa saker nu så kände att jag var tvungen skriva av mig lite. Men de är inget som jag bör dela av mig i bloggen. Alldeles för personligt..

Förövrigt just nu jobbar jag och sover resten av dagarna. Tär på en att kliva upp vid 5-6 tiden på morgonen ;P Sen springer man runt där som en yr varelse när de är mycket att göra. När man väl slutar är man ganska slut i kroppen. Men efter lite sömn efteråt är man på topp igen.

Nu är det så att jag har ett litet dilemma. Som vanligt:P Aja, till saken.
Blev tipsad om jobb hos Viktoria av Emelie förra veckan. Så ringde och dom sa att jag skulle komma in i veckan. Gick dit idag och pratade med dom. Men eftersom jag jobbar frukost på aveny så kan jag inte jobba lunch där. Och dom vill helst ha någon som dom kan sätta upp ett schema för både lunch och middag. Och att de eventuellt var fast jobb. Men han sa att jag skulle höra med aveny för att se hur de ser ut med jobb där. Ifall jag får stanna senare eller inte. För han sa att han inte ville ha någon som bara kan jobba på kvällarna. Annars kunde jag ha jobbat frukost på aveny och sedan jobba middag på viktoria. Men ja, vi får se hur de blir.

Jobbar i alla fall imorgon på aveny, sen ledig fredag och sen i helgen ska jag och Johanna öppna själv första gången. Men de ska nog gå bra, de enda problemet är väl om man fuckar upp ugnarna. Men kan med dom lite eftersom vi hade sånna på skolan.

Men ja, nu ska jag väl bara vänta in maten sedan kanske umgås med Sandra om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0