gårdag och idag

Slänger in ett litet snabbt inlägg nu.

Igår var morfars begravning. Det gick väldigt bra faktiskt. Var inte alls lika jobbigt som på farfars. Men de var en väldigt lugn ceremoni. Så det var skönt. Blev lite fika efteråt sen åkte vi hem. Klockan var väl då vid 5 tiden när vi kom hem. Gjorde inget speciellt när jag kom hem. Vi beställde hem mat för ingen orkade laga mat ;P Sen satt jag vid datorn som vanligt och tråka på. Tur nog var Ullis lite uttråkad som mig. Så jag åkte till henne någon gång efter 9 tror jag. Drack lite vin sen gick vi ner till hennes granne som hade förfest. Och efter ett tag kom Emelie också. Fick i mig två halv liters flaskor med vin. Så var lite lullig mot slutet. Blir så när man inte dricker ofta :P haha.. Sen skjutsa Emelie ner oss på stan så vi satt oss i öltältet på stan. Men de regna så de var inte så kul. Åkte hem vid 1 tiden. Somna ganska snabbt.

Idag begav jag mig med familjen ut till birsta för att handla lite. Tog först en sväng på clas ohlson sen ner till själva birsta där vi alla splittrades typ. Pappa gick till någon el butik, Emelie till Ikea och jag och mamma tog oss en fika på charm:P haha. Sen åkte vi alla till ica maxi för att handla mat. Men först svängde jag och Emelie in på skopunkten. Därifrån kom jag hem med två par skor. Ett par kilklackar och ett par sandaler. Men när jag gick in på skokanonen hittade jag ett par mycket snyggare sandaler. Så ska nog köpa dom också, för dessa blev gratis. Det är ju köp 3 betala för två på skopunkten. Så Emelie köpte också ett par skor så fick mina sandaler gratis;P Men jag ska sätta dit nitar på dom så blir dom lite snyggare iaf. Efter de åkte vi hem och nu sitter jag här och väntar på maten.  Det blir grillat kött med potatisgratäng, mums :)
Sen ikväll ska jag till sandra, får se vad vi hittar på :)


Dessa skor köpte jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0