jobb

Godkväll :) haha


Jag är lite glad så jag kände för att skriva några rader här. Det är så att jag har jobb i sommar. Det är på tranviken. Dock finns det en nackdel med det hela. Tranviken ligger ju ute på en öde ö, haha. Så det är lite svårt att ta sig dit när man inte har körkort. Dumt av mig, ja vet. Och bussarna går knappt en gång i timmen. Så det kommer bli svårt att pricka in med jobbtiderna. Vilket kommer att bli från 12-18. Men det går varken någon buss vid 11 tiden eller någon buss hem vid 6 tiden. Men jag har sagt till om jag ska jobba så måste jag sluta vid halv 6 för annars kommer jag inte hem. Men det ska nog gå bra, för han var desperat ute efter personal. Skulle vilja jobba kväll också, men de blir ju ännu mer problem. Ett alternativ är att jag sover i en stuga där ute. Vilket jag kan tänka mig någon gång ifall de blir kris med personal där. Men ja, vi får se hur de blir.
Ska i alla fall jobba imorgon från 12-17.30. Skulle egentligen ha jobbat på midsommar men ingen är direkt villig att skjutsa på midsommar ;P
Men jag kommer nog jobba hela juli så de blir ju lite pengar :)


Men nu ska jag fortsätta med de jag gjorde förut, vad de nu va. Bye!



Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-06-22 @ 20:18:26
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0