magvärk

Tjena!

Sitter här och har ont i ryggen och magen. Och nu är de inte för mensvärk. Åt på donken igår och efter de fick jag jätte ont i magen och de värkte hela dan. Så när jag kom hem senare på kvällen så la jag mig i sängen och vilade. Hoppades på att det skulle försvinna. Vilket de inte gjorde. Det kändes som om någon vred och banka på högra sidan vid revbenet. Tog en ipren och fick lite massage av mamma. Haha, kände mig som en 5 åring som gick till mamma för att man hade ont. Men de gjorde så ont så att jag ville börja grina. Mamma tror att de är gallan som spökar. Vilket jag inte hoppas på. Gick i alla fall och la mig tidigt för att de gjorde så ont.
Vaknade upp idag och kände inte av något alls. Skönt tänkte jag, de var väl bara maten eller något. Men nu sitter jag här och de börjar värka igen. Om det fortsätter så kanske man ska åka till sjukan och kolla upp de.
Men ska ta en värktablett nu och sova. Och sen hoppas på att de inte kommer tillbaka.

Vad som händer i veckan vet jag inte. Jag hoppas på att dom ringer från tranviken snart så att jag får jobba. Om han inte ringer snart så ringer jag själv ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0