torsdag..

Hej!

Gick ner till stan med Emelie förut. Jag var på jakt efter en kofta eller något som jag kan ha till studentklänningen. Efter mycket letande hittade jag en på hm. Så då köpte jag den, var lite less på att jag inte hitta något. Så tog typ första bästa. Gick till Emelies jobb och åt lite sen gick vi och sola. Så nu börjar de arta sig lite. Hinner med tre solningar till innan studenten. Får använda lite bus också. Men sen så ska jag nog inte se ut som en blekfis:P..

Nu sitter jag här och luktar solarium, usch! Men ska ta och hoppa in i duschen snart. Sen får vi se vad som händer ikväll.

Och imorgon från 11-16 ska vi i klassen träna på dansen. Lite länge kanske, men de lär väl inte hålla på så länge. Sen blir de hem snabbt och duscha och göra sig iordning för lärarmiddag :) Längtar jätte mycket. Efter de blir det nog en utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0