För jag har tagit studenten!!


Nu har man tagit studenten då :D Underbar dag var det. Dock var man jävligt seg mot kvällen eftersom man hade varit uppe sedan 6 på morgonen:P
Gick ut trea på trappen också:D

Blev utgång igår med. Åkte ner till emelie vid halv 8 kanske. Efter ett tag kom marcus och andreas och sen filip. Andreas och marcus gick ner till stan ganska snabbt. Men senare så kom de massa folk. Hade jätte kul. De var verkligen jätte länge sen jag skratta så mycket :D Det behövdes verkligen. Fast sen kom det två kompisar till ida som var jävligt jobbiga. Blev nästan fight där ett tag. Men som tur fick ida bort dom. Sen gick jag, emelie och filip ner till stan. Rolig promenad var de, haha. Gick till stads direkt. Dansa lite och så. Tiden gick ganska snabbt, fast vi gjorde ju ingen speciellt så jag vet inte varför de gick så snabbt:P Tog iaf sista bussen hem, somna direkt typ när jag kom hem.

Och nu idag har jag bara legat i sängen. Det regnar ute så man känner inte för att göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0