kubbspel mm

Hallå!


Har haft problem med datorn så har inte suttit så mycket. Förutom när jag har lånat systers dator. Sen har jag varit ganska upptagen på dagarna. Dock har de ju bara gått 3 dagar sen sist:P

På måndag blev de en promenad ner till stan med Emelie för att sola på ego. Därefter for jag hem och duscha sen snabbt till Sandra för jag skulle hjälpa henne med Lucas medans hon tvätta :) Så tillbringa nästan hela dan där. Tog en liten promenad för att få Lucas att somna. Lagade mat, korv i ugn med potatismos. Satt och prata på som vanligt :) En mysig dag vill säga:) Tog sista bussen hem från Sandra. Men hoppade av vid Emelie så hon kom upp och mötte mig. Sen gick vi en liten promenad runt skönsmon. Visade henne runt lite i mina barndomstrakter, hahaha.

Sen igår tog jag mig en sväng på stan med syster. Köpte ett par leggins till mig och en present till henne. Och hon köpte en studentpresent till mig. Jag själv som valde ut den :Dhaha. Åkte hem och tog de bara lugnt ett tag. Åt lite sen vid 7 tiden gick jag ner till Emelie för att spela kubb :) Milla var redan där, sen så lite senare kom Rebecca så då gick vi upp till parken och spelade. Senare kom Jacob och Fanny. Spelade några gånger sen blev de så kallt så vi gick in till Emelie. Fanny och Jacob åkte efter ett tag. Sen vid halv 11 gick vi ner till donken. Rebecca gick hem och Milla var tvungen att ta bussen hem. Så jag och Emelie satt ett tag på donken och käka. Sen gick vi hem igen.
Emelie följde med mig en bit sen gick hon hem.


Och idag har jag inte tänkt göra något speciellt. Får se om något dyker upp helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0