helgen

Hallå!


I fredags tränade vi på dansen till guldtrofén. Så nu har vi fått ihop hela dansen och de ser bra ut. Vi avslutade dans träningen vid två tiden. Åkte då hem för att duscha och fixa sig för lärarmiddan. Åkte ner till våningen vid halv 7. Satt ute på terrassen ett tag första sen gick in till bords och satt oss. Åt mat och prata på. Riktigt kul var det :) Satt kvar på våningen tills vi gick till allstar för att fortsätta kvällen. Var bara folk från min klass som gick ut. Fast tror några ur b-klassen kom senare. Men vi satt mest ner och prata och körde någon variant av "jag har aldrig". Haha, kul var det :) Var ganska trött så tog kvart över 2 bussen hem.

Sen på lördag så låg jag i sängen hela dan och sov typ. Haha, fattar inte varför jag var så trött. Men sen vid 4 tiden nån gång hoppade jag in i duschen och fixade mig lite. Sen åkte jag ner till biteline för att käka med syster och Johanna. Emelie(syster) fyller ju år så vi fira henne lite. Blev jävligt mätt, så man mådde inte så bra efteråt:P Men åkte hem och bytte om och sen gick vi ner till Johanna för att förfesta. Satt ute på hennes gård. Emelie, Milla och Filip kom även. Så vi satt där hela kvällen tills vi åkte ner till stan. Gick till allstar, men där var de ganska dött. Sen var väl ingen direkt på humör. Men vi gick runt lite, dansa och så. Tog kvart över 2 bussen hem och sov.

Och nu sitter jag här och är jävligt trött igen. Snart kommer de nog främande eftersom Emelie fyller år. Kommer nog bara vara hemma hela dan. Lär väl somna tidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0