vila i frid moffa


Allt känns lite jobbigt nu. Fick ett samtal av mamma tidigare idag som satt på sjukhuset. Inget roligt samtal, morfar har dött :(.. Man kände väl på sig att de inte var långt kvar. Men de är inget man vill tänka på. Han har legat på sjukhuset ett tag nu. Jag är glad att jag fick träffa han förra fredan en snabbis. Men de är ingen rolig syn att se sin sjuka morfar ligga i en sjukhus säng. Då när jag träffa han så trodde jag inte att de var så här kort tid kvar. Men sånt går väl inte att förutspå.
Det känns ändå ganska skönt att veta att han slipper lida mer. Men de är absolut inge kul att förlora någon. Det känns ännu jobbigare att de bara var ett halv år sen farfar gick bort. Alla bara försvinner.

Sen att man tar studenten på torsdag är inte så kul. Just nu vill man inte fira något. Fast de kan ändå vara bra. Då håller jag mig sysselsatt. De är mitt sätt för att inte tänka på de och gå vidare. Sitter jag bara hemma så kommer jag bara tänka på det hela tiden. Och de klarar jag verkligen inte av.



Vila i frid morfar

* 321211 - † 100607


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0