Helgen i Östersund..

Hej! nu är man tillbaka, eller kom ju tillbaka igår. Men då orkade jag inte skriva.

Som sagt så var jag i Östersund med mina småbarn på cup. Haha, mina småbarn:). Alla reagerar när jag säger mina barn. Vad ska jag säga då? Mitt lag kan man ju visserligen säga. Men roligare med mina barn. 
Åkte upp(eftersom min syster är så petig) på fredan vid 3 tiden så var i Östersund strax efter 5. Checka in oss och åt lite mat. Sen åkte vi till skolan där vi skulle bo. Packa upp lite och fixa till luftmadrasserna och de. Sen vid 8 tiden gick vi ner till hallen där vi skulle spela. Hade match kl9 på kvällen så tjejerna var trötta och sega. Förlora matchen med ganska mycket poäng. Men de är inget tjejerna bryr sig om. Dom måste vara dom bästa förlorarna:) haha. Sen var det hem till skolan och sova. Sen på lördan spelade dom två matcher. Förlora båda men man såg mycket mer förbättring sen på fredan. Sen på söndag spelade vi sista matchen. Förlora den med;P Men dom spelade dubbelt så mycket bättre denna gång än när vi mötte detta lag på fredan. På fredan förlora vi med sökert 60p. Men på söndan blev de ca 30p. Så tjejerna tyckte de var riktigt bra. Så nu till nästa säsong så blir det mycket mer allvar. Vi tränar mest bara basic med dom nu. Så ska se till att de blir lite mer avancerande övningar nu framöver. Tror dom är redo för de nu;P

Så de är var jag har haft för mig hela helgen. Skönt att komma hem och få sova i sin egna säng.
Och idag var de praktik som vanligt då;P Inget annorlunda. Det är ju min sista vecka nu på Avenyn. Sen är jag fri från skolan. Eller aa, bortsett från de jag har kvar i svenskan. Och sen är de studenten :D

Kommentarer
Postat av: sis'

du vet väl att östersund ligger norrut :P

2010-05-11 @ 12:40:47
Postat av: Sanna

Thank u! :D

2010-05-11 @ 17:25:47
URL: http://sannarafstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0