jobb..

Hallåhallå!

Igår bjöds det på jobb dårå. Gick fint fint. Fanns inte så mycket att göra eftersom de inte var så många gäster. Så dom blev tvungen att skicka hem folk. Så vi fick lotta om vilka som skulle få stanna för alla ville ju stanna . Som tur fick jag stanna.. haha. Men dom som fick gå igår skulle få börja kl 10 och jobba till 2 på natten. Känns ändå skönt att jag jobba igår. Skulle nog aldrig palla att jobba så länge. Var ganska slut och trött när vi sluta igår satt. Men de blir jobb ikväll med. Dock så kan jag bli hem skickad idag om de inte behövs några. Men ja, sånt får man väl ta. Skulle komma fler gäster idag så får väl hoppas att man har tur och får stanna.

Så ska väl snart hoppa in i duschen och fixa mig. Äta lite mat innan och sen gå ner till emelie för att bege oss till gärde och jobba.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0