mösspåtagning och annat..

Hej!

Har jag skrivit om mösspåtagningen som var förra veckan? Om inte så gör jag de nu..

Det var mösspåtagning på onsdan. Dom flesta ur klassen samlades hos Felix på morgonen. Kom dit vid 10 tiden. Börja dricka lite och bara prata. Jag var dock inte på något humör då på morgonen, ville mest sova;P Sen någon gång efter 11 tiden gick vi ner till torget där alla studenter var. Sjöng, dansa och bara hade de roligt. Regna börja de göra också så man blev något blöt och varmt var de.. Haha. Efter de gick vi upp till Altinska ett tag sen ner till donken för att käka lite. Efter de åkte några till Ida och jag for hem först och duscha och åt lite. Sen gick jag bort till Ida. Satt på Idas altan i solen och myste på. Senare på kvällen kom dom andra i klassen. Mysigt var de :) Några stack vid 9 tiden för dom skulle in på stads. Och vi andra drog någon gång vid 11 tiden tror jag. Jag, Sandra och Emelie stog ett tag och fundera på om vi skulle dra in till stan eller inte. Men tillslut gick vi ner. Gick runt lite sen drog Sandra hem. Så jag och Emelie tänkte gå till Allstar, men dom stängde precis då. Så drog hem och sov ist. Skönt de med.
Men hela dan var riktigt skön. Vill ha flera sånna dagar med klassen :)


Har inte gjort något speciellt sen dess tror jag. Igår var det studentfoto så knäppte kort sen drog jag ner på stan med Emelie. Blev mest att vi gick runt till olika frisörer för emelie skulle beställa klipptid. Åkte hem, hann typ vara hemma en timma sen åkte jag och träna barnen. Sen på kvällen åkte vi ett gäng till åkersvik för att spela lite volleyboll. Gick ju inte allt för bra;P Alla blev nog less efter ett tag så åkte till Emelie ist och spelade kubb. När Ullis och Filip hade gått så följde jag med Emelie till sig en stund. Sen tog jag kvart över 11 bussen hem.

Och idag har jag varit på birsta med syster. Köpte inget speciellt. Bara en parfym och eyeremover. Lite svårt att köpa saker när man inte har några pengar;P
Får se vad som hittas på ikväll. Om de finns något kul vill säga. Vädret är inte direkt på topp, så man vill inte gå ut och göra nått.


På torsdag ska klassen upp till norra för att ha avslutning typ. Spela brännboll och grilla tror jag. Hoppas på bra väder då. Sen på fredag ska jag jobba på avenyn och på lördag tror jag att jag ska till Emelie.



Några bilder från mösspåtagningen:
(fler finns på FB)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0