praktiken är nu över..

Hej!

Då var min praktik klar. Har nu gjort mina 7 veckor på Avenyn. Det har varit ett jätte bra ställe tycker jag. Fått mycket ansvar och sånt. Synd bara att jag inte hann med någon kväll där. Men de gör inte så mycket.
Så nu kan man bara ta det lugnt till studenten. Har inga lektioner kvar nu satt. Ska bara göra klart de jag har kvar i svenskan men de kan jag göra hemma. Ska försöka få undan de efter helgen.

I helgen blir det jobb. Pengar!!! Haha.. Ska jobba på bilmässan som är här i Sundsvall. På gärde äger de rum. Så de är jobb både fredag och lördag kväll. Från kl 18.00-02.00. Men de ska man väl orka med. Bara min fot ville bli bra. Jag vet inte vad de är, men kan knappt gå på vänster foten. Har väl ansträngt den extra mycket nu på praktiken eller nått;P Men de ska nog gå ändå. Brukar bli lite bättre när jag har gått på den ett tag.. Så, så kommer min helg se ut.

Sen nästa vecka på onsdag är det mösspåtagning. Det ska bli kul :) Studenten börjar närma sig nu. Skulle helst vilja spola fram tiden till studenten och sen till augusti när jag drar till kreta :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho, kreta baby!!!!

2010-05-13 @ 23:42:20
URL: http://ecsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0