tors, fre...

Hallå!

I torsdags så var jag på norra med klassen och B-klassen. Gick en liten frågeslinga som var om våra lärare. Haha, as sköna frågor. Sen spela dom brännboll, skippa de ja. De regna ju så ville inte springa och ramla som vissa gjorde, haha. Sen åt vi korv och sen fick vi sluta. Sen på kvälla for jag och träna barnen. Sista träningen, så barnen fick möta sina föräldrar i en match. Sen fika dom och sen sa vi farväl, haha.

I fredags klippte jag mig, och färga de. Behövdes verkligen. Men jag saknar mitt lång hår;( Visst, de är fortfarande långt, men inte lika långt som förut.. haha.. Klippte typ 2dm, så de försvann ganska mycket. Men de växer väl ut snart igen;P Efter de åkte jag hem och käka lite snabbt sen skjutsa pappa ner mig till Aveny för jag skulle jobba. De var 10års jubileum. Från dess man gick ut nian. Så de var folk från alla skolor här i sundsvall. Så de var jätte mycket folk där. Så de blev ju att springa runt där ganska mycket.. Ont i fötterna hade man mot slutet. Men de äre värt. Pengar ju :D Började vid 4 och fick sluta halv 2 på natten. Så tog kvart över bussen från stan för jag orkade inte gå hem.. Sen var de hem och lägga sig direkt för jag skulle upp kl 8 för att jobba frukost där. Så idag jobba jag från kl9-15.00. När jag kom hem var jag så trött så jag la mig i sängen och dog lite. Sen efter mycket velande och gnäll tog jag mig en dusch. Sen satt jag mig på sängen igen och gnällde lite för jag orka inte klä på mig:P haha. Men tillslut fick jag på mig lite kläder:P

Nu sitter jag här och väntar på maten för jag är dööhungrig!!
Får se om jag orkar ta mig ner till Emelie sen för att vara lite social med dom som ska dit. Dom ska ut sen satt. Jag skulle ha följt med egentligen, men börjar halv 8 imorgon så de känns inte så lockande då;P

Men ja, nu ska jag gå och tjata lite på maten :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0