två veckor kvar nu..

Hallåhallå!

Nu är vi inne på sista skolveckan. Betygen sätts på fredag så nu måste man ligga i. Har bara en uppgift kvar i svenskan som ska gå snabbt att göra. Sen är jag klaaar!! (hoppas jag) haha.
Och nu är det bara två veckor kvar.. Shit, sen tar jag studenten :D Fan vad skönt!
Det som står på schemat innan vi går ut är. Imorgon har vi avslutning med klasserna på Altinska. Då ska vi vara på norra och grilla och så..
Sen den 4e juni har vi lärarmiddag. Längtar tills dess :) Då samlas hela Altinska på våningen och äter mat och har de trevligt ;D Sen veckan därpå går vi ut. Så, så ser de ut. Alla andra dagar kommer jag bara ta det lugnt och hoppas på bra väder :)


Förut idag tog jag mig en promenad ner till stan med Emelie och solade. Efter vi hade solat gick vi till biblan för jag skulle lämna tillbaka en bok. Sen åkte vi hem. Skulle egentligen ha suttit på biteline med några ut klassen nu snart. Men kände inte för de. Har ändå inga pengar typ, så lika bra att spara;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0