Helgen

Japp, då var ännu en helg över. Just nu känns de inte så jobbigt att helgen är slut. Det innebär bara att de är kortare tid kvar till studenten :D Nu har jag bara två veckor kvar på praktiken. Alltså, de är sjukt. De har gått så jädra snabbt. Men de blir väl så när man bara jobbar och inte går i skolan. Så nu är det bara lite mer än en månad kvar till studenten. Guud vad sköönt :D


I helgen har det varit mycket festande. Måste fan sluta nu. Är redan pank och det har bara gått två dagar sen jag fick pengar;o.. Men åkte taxi hem både i fredags och igår. Så där försvann alla pengar..
Men aa, var ut både i fredags och igår. Eller på fredan gick vi aldrig ut på krogen. Vilket var jävligt bra.. Jag hade beslutånges i fredags om vart jag skulle åka eller om jag tillomed skulle stanna hemma. Antagligen skulle jag med Emelie ut till alnö. Eller med Tina till nacksta. Efter många timmars tänkandes kom jag fram till att jag inte orkade åka ut till alnö. Så åkte till nacksta till Tinas kompis Fredrik. Där de var fullt med folk. Typ hälften fick stå för att de inte fanns plats;P Men de var ganska nice där ändå. Blev lite för mycket för en del mot slutet. Haha.. Gick därifrån nån gång vid 2 tiden då dom flesta hade dragit ner på korgen eller hade däckat;P Från början tänkte vi gå ner mot stan. Men sen märkte vi att de tog lite lång tid för Tina och Therese så vi ringde en taxi när vi var vid coop. Somna typ direkt när jag kom hem.

Sen på lördag klev jag upp, duscha och fixade mig lite snabbt för att följa med mamma och syster ut till birsta. Köpte inget speciellt direkt, lite nödvändiga saker. Typ, trosor(seriöst, vart är alla mina trosor?:o.. Dom bara försvinner, eller så är det jag som byter trosor typ 2-3gånger på en dag :o..Konstigt iaf) Sen köpte jag en plånbok och sen kommer jag inte ihåg. Tog en fika på charm, en asgod sallad. Dom har godaste salladen. Sen åkte jag hem och tog det lugnt. Åt mat och började fixa mig lite för att sen dra ner till Emelie på förfest. Som vanligt var jag först:P Så de var lite segt där från början innan alla hade kommit. Men sen börja de rulla in lite.. Drog ner till Avenyn vid halv 12 tiden. Gick runt lite, dansa och så. Kändes som att jag, emelie och milla kunde de där med old school dans.. Hahaha. Sen halv 1 börjde Petter spela. Han var jätte bra. Drag i publiken var de. Dock stog vi lite på sidan för vi orkade inte stå och trängas med alla;P Men de var asbra :D. Sen så tänkte jag ta kvart över 2 bussen hem. Men tydligen gick de inga bussar hem för de var "söndag". Så då följde jag med emelie och milla för att käka på donken. Tänkte gå hem med dom sen, men var så jädra trött så tog en taxi istället.

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Och idag så hade jag praktik dårå. Skulle ha hela 2st bokade på lunchen. Men så kom dom inte. Hahaha.. Så ist städade jag lite sen fick jag gå hem strax efter ett. Skönt var de. Åkte hem ett tag sen for jag med pappa till farmor. Så satt där och prata lite med dom sen åkte jag och träna barnen. Och nu är jag hemma igen. Tänkte ta och värma lite mat nu sen slå på någon film kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0