..


Hallåhallå! Nu var det ett tag sedan jag skrev ett vettigt inlägg här. Inte för att de jag bruka skriva om är vettigt. Men skitsamma..

Har väl egentligen inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Jobbat, vilat, jobbat, vilat, utgång, jobbat och vilat. haha.. Näe precis, jag har inget vettigt att skriva.

Dock en liten rolig sak ikväll på jobbet. Det var en liten kändis som åt där. Hans Fahlén hade under dagen föreläst för ABB som käkade där ikväll.. Haha, ja vet. Inte så kul, men inte varje dag man ser en tv kändis i lilla Sundsvall ;)


Tänkte nog ta och sova snart. Ska med pappa imorgon och köpa present åt mami som fyller år på lördag. Är jag dum om jag inte är helt säker på hur gammal hon blir? haha.. Sen på kvällen ska jag till Sandra och äta middag och umgås med henne. Sen blir det domarkurs hela helgen. Vilket jag inte längtar till, orkar verkligen inte gå. Men vad kan man gö, måste ju gå satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0