11/11-10



Hallåhallå!

Nu har jag jobbat klart för denna vecka.. Eller nejfan, jobbar ju på söndag också.. Aja, jobbar inget mer förens på söndag då;P.. Har rullat på bra alla dagar denna vecka. Förutom idag då, eller det gick väl bra. Men det var lite saker hit och dit som sket sig. Men inget stort som tur. Stämplade ut vid 3 tiden men jag och anna stannade kvar och lyssnade på när Perra(chef) föreläste. Det var ett gäng som hade alkoholhantering som individuellt val. Så även min gamla lärare var där. Kul att träffa på henne.. Pappa kom och hämtade mig sen kl 4, åkte då och hämtade mamma sedan emelie. For hem och handla lite mat och sen hjälpte jag faktiskt till med maten idag ;).. Ganska ovanligt för att vara mig. Men måste väl bli självständig någon gång;P..  Ikväll blir det lite serie tittandes och morot o dipp.

Imorgon är jag ledig så ska bara ta det lugnt. Sedan på kvällen är det dragons :). Kanske utgång, men det får vi se då. Sen på lördag är det Oskar Linnros, fan vad härligt ;D.. Är alltid roligare när det är live akter på krogen. Men ska upp och jobba frukost på söndag så det blir nog ganska lugnt för mig.
Så ser väl min helg ut.

Ska ta och kolla på 90210 nu och sedan blir det nog paradise.


Kolla in detta, syster min visade nyss det för mig. Haha, jag undrar om hon är seriös eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0