10/10-10



Hej!

Idag har de inte hänt mycket. Vakna nån gång efter 12, åt frukost och la mig i sängen igen. Där låg jag och kollade på tv tills Emelie ringde och fråga om jag skulle med på innebandy match. Visst tänkte jag, så får jag komma ut lite. Så hoppade in lite snabbt i duschen och fixa mig. Tog sedan bussen ner till stan där jag mötte upp Emelie. Gick sedan till sporthallen. Kommer dit till halvlek så hoppades på att de skulle vara gratis då. Men nej, och eftersom Emelie inte hade några pengar så sket de sig. Vi gick till himlabadet hopp om att man kunde ta ut pengar där. Vilket inte gick.
Så då var det bara att åka hem igen ;P.

När jag kom hem var maten klar så det var bara att sätta sig. Efter det hamnade jag här. Sitter och kollar på vänner. Älskar det, skrattar alltid :D. Ska nog fortsätta med de ett tag nu. Sen tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på tv så jag blir trött. Upp och jobba imorgon :)


Bara en vecka kvar nu sen har jag bolags åldern inne ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0