1/10-10


Hej!


Det blev en sväng ner på stan idag. Tanken var att jag skulle gå med syster. Men först skulle hon till arbetsförmedlingen och hon trodde att de bara skulle ta en kvart där. Så åkte ner bara strax efter henne. Men då sluta det med att hon blev kvar där över en timma. Så jag fick gå runt där själv och leta. Hittade inget som vanligt. Sen var väl jag inte så noga med att kolla. Var mest hungrig. Men till slut så kom Emelie, även Sandra. Men då hade jag ju gått runt i alla affärer. Så satt oss på charm och fika istället.
När vi var klar åkte Emelie hem så jag och Sandra gick till en skomakare för Sandra skulle fixa ett par skor. Sedan åkte vi hem till henne. Beställde hen mat som det nästan tog 2 timmar för:o.. Något less man var på slutet:P
Blev prat och skvaller som vanligt :D Och nu är jag hemma. Trötter är jag! Ska somna i tid ikväll tänkte jag. Inte efter 2 tiden som jag har gjort varje jävla kväll nu!!

Och vet ni vad?!! Bara 17 dagar kvar till jag fyller 20 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0