11/10-10



Hallå!

Idag har det varit en lång dag med mycket att göra. Vilket jag gillar :). Dagen började med jobb på aveny från kl 9-15. När jag slutade hämtade pappa upp mig så vi tänkte fara till farmor. Men då var hon på väg till biblioteket och skulle handla. Så det blev inte av. Ist åkte vi bara runt och fördrev tiden tills vi åkte och hämtade mamma. Sen skjutsade dom mig till balders där jag tränade barnen. Var lite trött så då blir man lite less när dom inte gör som en vill;P. Blir lite skrik. Men de gick finfint ändå. Som vanligt ;P..
Sen hämtade mamma och pappa mig så åkte vi hem. Kom hem typ 20 över 6 och skulle ta bussen som gick från mig 7. Så snabbt in i duschen, sen snabbt på med kläder och ut till bussen. Mötte upp Emelie på stan och så gick vi till barista där det blev en sallad för mig. Satt och surra på och Emelie fixade lite med sitt cv. Mysigt var de :). Alltid mysigt att sätta sig på ett fik på kvällen och bara prata. Åkte hem när det stängde och nu sitter jag här. Ovanligt ;).

Ska snart lägga mig i sängen och kolla på paradise hotel som jag missade idag. Haha.. Sen blir det att sova, jobbar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0