12/10-10



Hej!

Är galet slut nu. Helt tom i huvudet känns det som. Gick bara bra på jobbet. Förutom att de tog lite tid att duka fram allt. Så fick stressa i lunchen. Men annars rullade de på bra. Skönt när inte alla kommer samtidigt. Speciellt när det är 400 gäster som man ska servera. Har lite träningsvärk i armen efter alla tallrikar man har burit. Haha, de känns ju att det var ett tag sen man bar så många. Inte heller så lätt när en tallrik väger nästan 1 kilo. Tänk sedan 6 st på handleden. Inte skönt efter sisådär 20 vändor. Hahaha. Gnällspiken här :). Ska inte göra de, är glad för att jag får jobba :).. Iaf, slutade 4 idag så efter jag var klar så gick jag ner till stan och mötte upp syster och Johanna. Gick en liten sväng sen satt vi oss på Coffe house och tog en sallad. Efter de skjutsade dom mig till balders där jag träna barnen. Sen kom dom och hämtade mig även. Så fick skjuts hem också :).

Och nu sitter jag här. Skippar paradise hotel som är nu och ser det senare ikväll när reprisen går. Ska nog ta och ladda ner lite serier och kolla på de nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0