15/10-10, 16/10-10



Hallå!

Just nu är jag inte glad kan jag säga. Mina så kallade föräldrar trodde dom skulle vara rolig så dom skickade in ett kort på mig till St. För att jag fyller år imorgon så tyckte dom tydligen de var en bra idé. Vilket jag inte tycker!!!. Så läs förfan inte st idag.. Hahaha..

Aja, lite om gårdag nu.
Tog en sväng på stan med Emelie. Men eftersom jag hade minus på kortet blev de ingen shopping för mig. Haha, så lyckat att få minus på kortet. Så går det när man handlar lite för mycket;P.. Blev iaf en fika på charm, mitt stammis ställe snart. Haha.. Sedan gick Emelie och jobbade så då hämtade pappa upp mig. Då åkte vi och hämtade mamma och sedan hem. På kvällen gjorde jag inget speciellt. Satt och kollade på Eva och Adam. Alltid lika kul, haha.
Men sen vid 12 tiden så ringde Anna som jag inte har träffat på säkert ett halv år om inte mer. Hon undra om jag skulle med ut och åka lite för hon hade inget att göra. Så jag hängde med henne. Vi åkte runt lite ett tag innan vi åkte till Emelie. Så hon följde också med på en liten biltur som slutade hos Anna. Första gången jag såg hennes lägenhet på två år. Stannade där ett tag sen skjutsade hon hem oss igen :).. Kul att träffa människan, vilket är väldigt sällan nu för tiden. Kom hem vid halv 3 så gick och la mig på direkten.


Ikväll blir det utgång för att fira mig :).
Och imorgon fyller jag 20 år. Inte någon liten tonåring nu eller ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0