20/10-10



Hallå!

Ni ska bara veta hur slut jag är i bena. Jobbade hela dan igår. Från kl 9-15 sen fick jag liten vila på ca 4 timmar. Sen var kvälls passet från 19-24.00. Gick bra även fast man var lite trött. Somna nog ganska snabbt när jag kom hem. Och idag är det jobb hela dan med. Från kl9-14.00 och sen börjar jag igen kl 16.00 och slutar vid 1 tiden.. Så just nu är jag hemma och tar det lugnt innan det är dags att bege sig ner till jobba igen. Sitter och gnäller lite på mina ben;P..

Kommer nog sova gott när jag kommer hem inatt. Dock får jag inte sova ut för ska upp och jobba imorgon med. Men när jag slutar på torsdag ska jag hem och sova.. Sova länge ska jag göra..

Aja, nu ska jag väl ta och fixa mig lite. Ska åka om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0