21/10-10



Nu var det slut jobbat för idag. Fan vad härligt. Ledig tills på måndag. Ska ha säng läge hela dagarna tills dess. För nu är jag bra jävla slut. Lite roligt att man bara har jobbat tre dagar. Men tre jävligt slitsamma dagar kan jag ju säga. Dubbelpass är inte att leka med, inte med detta jobb :P.. Blev 14 timmar igår med två timmar vila mellan. Var ju ganska trött mot slutet. Lite synd om dom som stog i baren på slutet, speciellt Alexandra som fick jobba 17 timmar sträck utan rast. Hade jag då aldrig pallat :P.. Och så skulle man upp nu idag och jobba lunch. Alla såg ju ganska sliten ut efter gårdagen. Många som försov sig även. Trost segheten rulla de på bra. Slutade strax innan 2. Så de blev lite fika och snack efter för alla var nog ganska trötta. Ingen orka väl rikigt röra på sig.. haha


Nu tänker jag kolla på alla serier som har kommit i veckan. Och dö lite medans jag gör de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0