6/10-10



Hej!

Idag har det väl inte hänt något märkvärdig. Följde med pappa till farmor på eftermiddagen, fika lite sen skjutsa han mig till katrinelund. Träna barnen och de gick fintfint. Åkte sedan hem och åt lite sen har jag legat i sängen och kollat på tv för det mesta. Kollade på greys och kungarna av tylösand. Alltså vilket skämt det där programmet är. Men ändå underhållande att kolla på. Erika måste ju ha något fel i huvudet. Eller så är vi alla norrlänningar tråkiga och tröga..? Hoppas då verkligen inte på de. Och maskinen, ja han lever ju upp till sitt namn iaf.. Hahaha.

Nu ska jag fortsätta kolla på vänner som jag gjorde tidigare idag. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0