8/10-10



Trött tjej här!

Gick och la mig halv ett igår. Vilket är tidigt för mig, tänkte att jag skulle lägga mig tidigt för jag skulle upp tidigt idag. Men nejdå, inte fan kunde jag somna eller. Tror jag somna någon gång efter fyra tiden. Om inte senare. Och klockan var ställd strax efter 9. För jag skulle hinna duscha och fixa mig lite. Åkte ner till stan och träffade Sandra vid 11 tiden. Och efter ett tag kom Emelie också ner. Gick runt lite och kolla. Sandra shoppa som vanligt ;). Själv är jag pank så kan inte göra de ;(.. Haha. Tog en god fika på charm och sedan for Sandra hem, jag och Emelie stannade kvar ett tag. Men åkte hem ganska snabbt. Nu är jag trött, har ingen energi. Så tänkte lägga mig i sängen ett tag och vila om jag ska orka med kvällen. Ska tydligen ut efter basket matchen. Hur jag ska orka är en bra fråga. Men ja, sova lite nu så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0