Ingen bagare finns det här iallafall..



Sitter och kollar på lite gamla bilder, alltid lika roligt. Men så hittade jag en bild på muffins jag bakade way bak. Och ja, de blev världens misslyckande. Eller ja, vi säger så här. Jag glömde dom helt enkelt i ugnen. Så ni kan ju gissa vad som hände med dom.. Haha. En liten bild får ni längre ner..

Ja efter detta misstag och många fler gav jag upp mina bakskills som inte ville visa sig. Minns även på bagerilektionerna på skolan att jag inte alltid lyckades. Näe, ingen bagare här. Fast det finns en sak som jag är rikigt bra på. Min petiga syster som ofta skrattar åt mina bakverk gav mig godkänt på detta. Skulle egentligen säga mvg, men då kanske jag är lite snäll. Men iaf, det enda jag kan baka är morotskaka. Visserligen har jag bara gjort det 2-3gånger. Men den har blivit riktigt god varje gång ;).


Dom ser goda ut va? :). Det var dom inte iaf.

Kommentarer
Postat av: emelile

Vadå petig ? Jag är väl för fan inte petig ! :P

2010-10-07 @ 21:05:06
Postat av: malin

Men att du är!!!:D I alla fall när det gäller min bakning/matlagning juu.

2010-10-07 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0