middag med gamklassen..


Hej!


Igår var jag på middag med klassen, eller ja förra. Alla samlades på stekhuset vid 7 tiden. God dryck och mat. Och självklart sällskapet. Bästa klassen!!. Gick därifrån vid 10 tiden och då gick vi till gamla harbit som jag inte minns namnet på. Där blev det två shotar och efter dom var man lite kalas;P. Gick sedan vidare till Allstar där det även blev en till shot. Efter den vart de vatten hela kvällen. Hahaha.. Jag älskar mig själv full, eller? haha, näe ska nog ta det lugnt med drickandet nu. Har inte varit på topp idag. Börjar väl arta sig lite nu. Men ska nog hålla mig till vin härdanefter. Men hade iaf riktigt kul. Det är ju huvudsaken ;). Virra nog mest runt där bara. Ett blott minne av de, haha.
Måste göra om det här igen. Och inte vänta för länge!! ;D


Och idag har jag legat i sängen hela dan. Kände inte riktigt för att kliva upp ;P. Ikväll blir det nog sängläge också. Lika bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0