5/10-10

Hallå!


Idag har jag inte gjort ett piss. Vakna sent som vanligt. Åt frukost, satt vid datorn. Åt sedan lunch och satt mig vid datorn igen. Fick ont i magen, den där härliga tiden på månaden nu :). Vilket innebar att jag inte orkade göra något. Så missade tacogratängen hos Sandra, även träningen med barnen. Åt middag och hamna här igen. Ovanligt nog åt jag alla måltider man bör göra. Jag brukar ofta skippa lunchen för jag orkar inte laga mat. Eller ja, alltid. Men nu fanns det rester kvar från laxen igår, så blev bara tvungen att äta upp denna goda mat.

Och just ja, en liten rolig sak hände idag. Fick ett samtal tidigare idag från aveny som undra om jag ville jobba. Klart som fan att man vill de :). Så ska jobba lite nästa vecka, och om jag hörde rätt blir det nog lite mer. Blev så glad så jag kom av mig lite när han prata, haha. Men börjar på måndag. Så det ska bli härligt. Tjäna lite pengar igen.

Och nu i veckan händer de lite som kan sysselsätta mig från mitt tråkiga liv ;). Träna barnen imorgon, sen på torsdag vet ja inte. Skulle kanske träffa Sandra..? Sedan på fredag är det säsongspremiär för dragons :D. Så som jag har längtat. Nu har man något att se fram emot på veckorna om man inte jobbar. Sen resten av helgen får jag se vad som händer. Kanske hänger med Sandra på orongo match på lördag. Men ingen utgång blir det. Spar mig till nästa helg då jag fyller år :D
Men får se vad som händer då. Utgång ska de bli iaf. Lär väl sno ihop något innan. Kanske lånar min fasters lägenhet som sist. Äsch, de löser sig ;D

Sen planerar jag faktiskt att åka till sthlm något och shoppa lite ;D.. Eller ja, planera vet jag inte. Men jag vill iaf :P.. Får se, blir kanske något efter jag fyllt år.

Näe, nu ska jag nog lägga mig. Måste hitta tillbaka till vardagen nu när man ska börja jobba igen. Går inte direkt att somna efter 2 på natten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0