Rastlös tjej..

 

Fyra favoritprogram (TV) : How i met your mother, one tree hill, vänner och that '70s show.

 

Fyra saker som jag gjorde igår : Åt frukost, hälsade på farmor, tränade barnen och kollade på vänner.

 

Fyra saker som jag ser fram mot : Dragons imorgon, fylla 20 nästa vecka, Oskar Linnros i november och jobba.

 

Fyra favoritrestauranger : Min allra första favorit är engelen i stockholm. Sen är stekhuset, ming palace och viktoria helt okej.

 

Fyra saker på min önskelista : Iphone, hahaha.. En bärbar dator, pengar och en egen lägenhet. Jag är inte billig ja ;)

 

Fyra saker som gör mig irriterad : Folk som snackar för mycket skit. När saker inte vill fungera, när folk kallar mig bortskämd och mig själv ;P haha

 

Fyra saker som gör mig glad : När jag umgås med folk jag gillar, shoppa skooor, bra musik och "hemligt.. Hahaha

 

 

Näe, gud vad dålig jag är!! Speciellt på sista.  Haha, ni får gärna skratta åt mig. Gör inget, för de gör jag redan själv. Haha

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0